Mitt 2011

Tänkte göra en liten sammanfattning på mitt 2011.

Året började med att jag fyllde arton, äntligen! Någon vecka senare var jag och min vän Therese på Oskar Linnros, han var riktigt bra live! Jag fick ett stipendium från Zonta. Var i Stockholm flera gånger och såg en utav gångerna Romeo och Julia på Dramaten. Hade många kompisar som fyllde arton så det blev mycket firande. Jag fick jobb på världens gym, etage 5. Min fina vän Andrea kom hem efter ett år i Mexico, så härligt! Min kära lillasyster tog grundenten. Jag åkte, tillsammans med familjen, till Grekland. Finns inget bättre än att resa! Sista Harry Potter filmen hade premiär vilket var bitterljuvt. Fina Konatsu åkte tillbaka till Japan.. Jobbade mest hela sommaren. Började sista året på gymnasiet och det var mycket skolarbete första terminen. Min fina Linus fyllde tjugo och vi firade tre år tillsammans. Var i London med min mor och syster, vi hade det så himla bra! Ullared med brudarna. Sen var det skolarbete in i det sista innan det efterlängtade jullovet. Jul med familjen och nyår med kompisar.

Riktigt bra år och detta ska bli ännu bättre med studenten och allt vad det innebär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0